W świecie Otwartego Oprogramowania istnieją doskonałe alternatywy do drogich, komercyjnych systemów obsługi zgłoszeń.

Przykładem takiego rozwiązania jest Request Tracker, rozbudowany system usprawniający pracę działów wsparcia. Umożliwia centralną rejestrację wszystkich zgłoszeń, ich priorytetyzację, przypisanie zgłoszenia do konkretnej osoby odpowiedzialnej za jego obsługę czy też śledzenie historii zgłoszeń.

Nasza firma ma chyba największe doświadczenie w Polsce z administracją i dostosowaniem funkcjonalności systemu Request Tracker do potrzeb użytkownika. To nasza firma jako pierwsza opisała funkcjonalność systemu w czasopismie Linux Magazine – wiele lat temu. Od tego momentu wdrożyliśmy i utrzymujemy wiele instancji tego systemu, który szybko staje się niezbędnym narzędziem. Sami również wykorzystujemy ten system w naszej codziennej działalności.

Poniżej mogą Państwo pobrać krótką ulotkę, opisującą funkcjonalność systemu:

Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą – chętnie podzielimy się naszym bogatym doświadczeniem, umożliwimy Państwu dostęp do testowej instancji aplikacji – wszystko to bez jakichkolwiek opłat, jak przystało na firmę, zakochaną w Otwartym Oprogramowaniu. Opowiemy, jak możemy Wam pomóc we wdrożeniu i utrzymaniu systemu w ruchu. W razie konieczności dostosujemy system do potrzeb Państwa organizacji – lub zaproponujemy napisanie autorskiego systemu, dostosowanego do najbardziej specyficznych potrzeb.